Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

Διαχείριση eshop!

Οκ..! Έχεις ένα μαγαζί και θέλεις να πουλήσεις τα προϊόντα σου online, γιατί κάπου διάβασες ότι η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου ήταν ιδιαίτερα αυξητική το 2012. Περίπου 1,9 εκατ. Έλληνες συνολικά αγόρασαν on-line προϊόντα ή υπηρεσίες αξίας 2,9 δισ. € και έκαναν κατά μέσο όρο ετησίως 20 αγορές μέσω του διαδικτύου συνολικής αξίας 1.600 € ;-) Βρίσκεις λοιπόν έναν επαγγελματία προγραμματιστή που σου φτιάχνει ένα υπέροχο eshop! Μέχρι εδώ όλα καλά... Τί γίνεται όμως όταν χρειαστεί να "ανεβάσεις" τα προϊόντα σου στο ηλεκτρονικό σου κατάστημα;

Οι φωτογραφίες που έχεις είναι ικανές να "κερδίσουν" τον υποψήφιο πελάτη; Τα κείμενα που επιλέγεις να συνοδέψουν τα προϊόντα σου είναι τόσο δυνατά όσο οι μηχανές αναζήτησης προστάζουν για να σε "ανεβάσουν" στην κατάταξη και να έχεις αναγνωρισιμότητα; Είναι σωστά δομημένο το eshop σου ώστε να μην κουράζει τον χρήστη και να είναι εύχρηστο; Και τέλος, μπορείς εσύ ο ίδιος να ανεβάσεις τα προϊόντα σου στο διαχειριστικό περιβάλλον του eshop;

Εδώ λοιπόν έρχομαι εγώ ;-) Με τη βοήθειά μου θα ολοκληρώσεις το eshop σου! Αντιπροσωπευτικές φωτογραφίες των προϊόντων σου, κείμενα με τις σωστές λέξεις κλειδιά (keywords) και γρήγορο "ανέβασμα" των προϊόντων σου! Εάν έχεις eshop και θέλεις να το φρεσκάρεις ή εάν ενδιαφέρεσαι να αποκτήσεις ένα, τότε έλα σε επικοινωνία μαζί μου στα 6977 244607 - servicesontheweb@gmail.com. ή ρίξε μια ματιά στη σελίδα μου στο Facebook. Οι συνεργάτες μου κι εγω θα χαρούμε πολύ να σε βοηθήσουμε να αποκτήσεις πελάτες γρήγορα και πάνω απ' όλα οικονομικά ;-)

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου